Tanker

Der er et par forskellige måder at tage bunden af en autostol på, afhængigt af stolens type og biltypen. I dette blogindlæg gennemgår vi et par forskellige metoder, så du kan vælge den bedste for dig. vælge barnets autostol, der har den rette størrelse til barnet. Du kan finde mine forslag til autostole, der passer til dit barns alder, højde og vægt, på https://autostol.dk/guide-til-valg-af-autostol/ .

forskellige metoder, så du kan vælge den bedste for dig

Hvis du har en konvertibel autostol er det første skridt at fjerne polstringen og sædebetrækket. Det kan du gøre ved at løsne de stropper, der holder sædebetrækket på plads. Når betrækket er fjernet, kan du se sædets metalramme. Før du går videre til næste trin, skal du sikre dig, at sædet er i oprejst stilling.

Dernæst skal du løsne de stropper, der holder sædet på plads. Disse er typisk placeret på bagsiden af sædet. Når remmene er løsnet, kan du løfte sædet ud af basen.

Hvis du har en ikke-konvertibel autostol, er processen den samme,

Der er et par ekstra trin. Først skal du fjerne hele sædets betræk. For at gøre dette skal du løsne de stropper, der holder sædebetrækket på plads. Dernæst skal du fjerne polstringen fra sædet. Dette er normalt fastgjort med velcro. Når polstringen er fjernet, kan du se sædets metalramme.

Til sidst skal du løsne de stropper, der holder sædet på plads. Disse er typisk placeret på bagsiden af sædet. Når remmene er løsnet, kan du løfte sædet ud af base.

Så der har du det! Et par forskellige metoder til at tage basen af en autostol. Vælg den, der fungerer bedst for dig og din bil. Selv om der er et par forskellige måder at tage basen af en autostol på, er det vigtigt at vælge den metode, der fungerer bedst for dig og din bil. I dette blogindlæg har vi gennemgået et par forskellige metoder, så du kan træffe den bedste beslutning for dig.God rejse!